13 Mart 2012 Salı

Kitaplara Veda


 Tekrar Yüzüklerin Efendisi izleyerek uyudum. Uyandım bir sürü şey yaptım, hiç biri hatırlanmaya yazmaya değmez. Sonra Memento isminde bir film izledim. Sonra yine yazmaya değmez bir sürü şey yaptım. Sonra üç arkadaş oturup 3 Idiots isimli bir film izledik.

 Bilgisayarım garantiden geldi. Belli. Ama ses çıkartmaya korktum bilmem neden. Sanki blogum milyonlarca kişi tarafından takip ediliyormuş ya da twitter "fenomeni" olup çıkmışım ben de insanlar aç gibi benim yazacaklarımı bekliyor. Yok öyle birşey tabi ama çıkartmadım işte sesimi.

 Ney devri desek. Lale? Olur gibi. Zevk-ü sefa yaşayacağım. Film izlerim kesmezse dizi izlerim ki bir tane diziye başladım, ondan sonracığıma rakı içerim şarap içerim sallanırım, kendi bilgisayarımdan açtığım canımın istediği şarkıları dinleyerek içerim rakıyı şarabı, odama gömülürüm belki yine kendi bilgisayarımla bir Rome Total War bitiririm dünyayı fethederim, saatlerce uyurum kendi bilgisayarımda açtığım Yüzüklerin Efendisi eşliğinde. Hayat bana güzel.

 Faydalı birşey yapanı da Sakarya Meyda'nında şeyapsınlar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder