28 Ağustos 2010 Cumartesi

Serbest Çağrışım-7

*Karşı apartmanın beşinci katından flüt sesleri geliyor.
*"Süper Baba" dizisinin müziğini çalıyor çocuk. "Süt içtim dilim yandı amanın ammanın" da çalıyor. Ama "llgaz Anadolu'nun sen yüce bir dağısın" çalmıyor. Halbuki biz onu da çalardık. Bozuldu eğitim sistemi.
*Konser var la gine bizim. Ama saçmalıyorlar mütemadiyen. Repertuvar mı derler ne derler hani ona, yarısı Kurban diğer yarısı Metallica. Arada da Mor ve Ötesi falan var bir iki tane. Çeşit yapmışız nasıl ama.
*Hayır neden İngilizce birşeyler söylüyoruz ki. Hey Töbe Mastam.
*Çok çeşit insanla muhatap oluyorum. Zıvanadan çıkartıyorlar adamı. Ama bu sizi neden alakadar etsin ki.
*Altı ay öncesine ait şeyler duyuyorum, benimle ilgili. Dumur oluyorum.
*Bir aralar ne kadar hareketli bir hayatım vardı.
*Şimdiden başlamışsam yakınmaya, "eskiden ne güzeldi" demeye, sçmışım ben.
*Neyse, okullar açılsın hele bir.
*Biliyor musunuz, ben çok kolay kandırılabilir bir adamım. Bir önceki yazımla da alakalı bir durum. İşte burda dediğim gibi. Basitim herhal.
*Bir keresinde şu internet şakasıyla çok iyi keklenmiş, tırstığımdan akşam arkadaşın evinde kalmıştım. Sabah uyandığımda hala etkisindeydim hafif. "Ne geceydi be" demiştim. "Ne gecesi, basit bi internet şakasıydı" demişti arkadaş. Sonra dillere pelesenk oldu benim keklenişim.
*Yine bir keresinde, bunalımdaykene ben. Msn'den birisiyle tanıştırdılar beni. Elizebeth isminde Liverpool'da yaşayan bir ablamızla. Manitasından henüz ayrılmış ve hatta "olaylı" ayrılmış ben, Elizabeth'le sabaha kadar çat pat İngilizce'mle sohbet etmiş rahatlamıştım. Tee anasının dininde oturan, hiç bir zaman yüz yüze gelmeyeceğimiz bir insanla, bir yabancıyla konuşmanın rahatlığıyla açıldıkça açılmıştım. İki üç gün sonra öğrendim Elizabeth'in aslında bu blogun sahibesi kişi olduğunu. İyi dşak geçtiler ne diyeyim. Geçerler ama. Birileri beni keklemek isterse kekler.
*Bir keresinde de...
*Of anasını satayım üçüncü kez aynı şekilde giriyorum ama kusura bakmayın, evet bir keresinde de keklenmek korkusuyla "tedbirli davranmak" olarak isimlendirdiğim bir şeyi yapmış rezil olmuştum. Her halikarda rezil oluyorum zaar.
*Dersane çıkışı telefonum çaldı. Açtım, bir tane kız konuşmaya başladı. Özetle de benden "pek bir hoşlandığını" söyledi. İsmini cismini de söyledi. Ben de onunla dşak geçtim. "Garanti birisi beni keklemeye çalışıyor len" diye. İki gün sonra geldi söz konusu hatun kişi serviste yanıma oturup "hala şüphen var mı" dedi. Konuşmayı yeni sökmüş bir çocuk düşünün o anda. İşte öyle bir şeye dönüştüm. "Yok" diyebildim.
*Öyle yani.
*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder