13 Eylül 2010 Pazartesi

Sıkıldım Ben

 Ben dedim Yüzüklerin Efendisi izleyelim. O dedi yok abi sevmiyorum öyle filmleri ben. Niye dedim ben. Saçma dedi. Niye dedim. Gerçek değil dedi. Sıkılmadın mı gerçeklerden be kardeşim? Dedim ben de.

 Ben sıkıldım gerçeklerden.

 Misal; bugün eski sınıf arkadaşlarımın tümüne yakını toplandık, güzel bir gün geçirdik. Akşam erkenden eve dönmesi gereken kızlarımız evlerine dağıldılar. Akşam erkenden eve dönmesi gerekmeyen kızlarımız ve akşam erkenden eve dönmesi gerekmeyen erkeklerimiz gezip tozmaya devam ettik.

 Bilindik bir geyiktir, "çok güldük başımıza birşey gelmesin" geyiği. Çok güldük bizde, Başımıza "evet" geldi. Gidip bir mekanda oturup tıkınırken televizyonda gördük sonuçları. Ne yapalım, Hiç olmazsa İzmir'den ve ilçemizden "hayır" çıkmasıyla övündük, kendimize pay çıkardık. Ama herkesin neşesi kaçtı "bir kaç" tık.

 "Halkımız" diye başlayan cümleler kurayım mı ha? Ya da "bizim millet" diye başlayan. Kurmayayım kurmayayım. Hali hazırdı eleştirmeyi düşünüyorum zaar.

 Benim çevremdeki tüm insanlar ki içinde yan masamızda oturan tanımadığım adamlar da var öyle cümleler kurmakta. "Halkımız" diyor. Kendisini o "aptal" topluluğun dışına atarak konuşuyor. Herkes Aziz Nesin anasını satayım.

 Bir yerde okumuştum hatırlamıyorum şimdi neredeydi. Diyordu ki; "herhalde Tanrı'nın insanlara en adaletli dağıttı şey zekadır. Zekasından şikayet eden birisini bulamazsınız." Doğru diyor.

 "Halkımızın" %60'ı "halkımızın %60ı aptal" diyor. Nasıl iştir anlayamadım.

"Kendini diğerlerinden farklı gören insanlar, kendini diğerlerinden farklı görmeyen insanlardan daha fazla. Ve aslında kendini diğerlerinden farklı görmeyen insanlar, kendilerini diğerlerinden farklı görmedikleri için farklılar birçoğundan. Bu da böyle biline." Demişim ben üç dört gün önce ff'de.

 Sıkıldım ben gerçeklerden. Eski sevgilimi her görüşümde yeniden saçma sapan hallere bürünmem gerçeğinden de mesela. 

 Not: Başlıktan feyz alıp yorum olarak "gtünü parmakla" yazanı sopayla kovalarım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder