14 Mart 2010 Pazar

Büyümek falan.

Bugün bir maç yaptım sorma. Fena değildim iyi oynadım diyebilirim. İşin kötü kısmı en son maç yaptığımda (yaklaşık 3 hafta önceydi) yine aynı ekiple maç yapmış yine aynı eleman şut çekemesin diye kendimi yerlere atarak dizimi kanatmıştım, bugün de yaptım aynısını acaip acıyor şu anda dizim.

;Bu işler için ben bile yaşlanmışım galiba. Benim yaşıtım bir arkadaşım maçta çektiği rövaşata yüzünden bel ağrısı çekiyor şu anda, ben de defansta kademeye girecekken belimi acıttım. Eskiden aynı şekilde sıçramalı mıçramalı müdahaleler yaptığımda bir yerim acımazdı. Bizden de mi geçti ulan! Futbol kulüpleri bizim yaşımızdakileri "genç yetenek"  diye alıyor ama bizden geçti. Varsın geçmesin onlardan. Benden geçti. Jübilemi yapıp Bodrum'a hormonsuz domates yetiştirmeye gitmeyi planlıyorum. Belki şansımı futbol yorumculuğuyla denerim. Ya da en iyi yaptığım şeyi yapmaya devam ederim ki etmekteyim. Ful geyik :)


 Büyümek; kendisiyle ilgili bir tanımım var: Sokakta top oynayan çocuktan, sokakta top oynayan çocukların "topu atar mısın abi" dediği adama dönüşmek.

 Şerefsizleşmek; ki onunla da ilgili bir tanımım var: Sokakta top oynayan çocukların topunu alıp tee anassının dinine kadar dikmek ve kıs kıs gülmek.

 Yaşlanmak; bununla da ilgili bir tanım yaptım ben: Sokakta top oynayan çocukların "topu atar mısın abi" dediği adamdan, penceresinde oturmuş sigara içen adama dönüşmek.

 Bu son tanımı belki geliştirebilir, değiştirebilirim. Yaşlanmakla ilgili çok az şey biliyorum zaar.

 Bir keresinde ben bandodayken... Yok yok. Bir keresinde ben küçükken "24 aylık" oynuyorduk. Hırslı ve sinirli bir insanım, hırslı ve sinirli bir çocuktum da. Ben kaledeydim. dozi bana apıştan gol attı. Gittim yumruk attım karnına. Sonra bi' güzel sopamı yedim abimden :) Nereden geldi bilmem aklıma. Öyle işte. Bir keresinde senaryo yine aynıyken bir arkadaşımı dövmüştüm. "Sen bana nasıl apış atarsın ulan" gibi bir dayaktı. Ne kadar çekilmez bir tipmişim ben. Bugün de farklı değilim aslında. Sadece biraz daha kendimi tutabiliyorum. Özgün'le oturup PES oynarken bana gol attığında elimin tersiyle ağzına ağzına vurasım geliyor. Tutuyorum kendimi. İtlaf edilmeliyim lan ben!

2 yorum:

  1. Büyümek; kendisiyle ilgili bir tanımım var: Sokakta top oynayan çocuktan, sokakta top oynayan çocukların "topu atar mısın abi" dediği adama dönüşmek.

    Aslında tam öyle değil bence. Şahsen ben "topu atar mısın amca" denilen adamlara dönüştüm bile. Gerçi bu büyümekten çok yaşlanmaya giriyor sanırım. :)

    Bacak arası gol atma olayını ben de hatırlıyorum. Hatta biz kavga ederken yoldan geçen bir adam ayırmıştı bizi. :) Hey Allahım ne günlerdi...

    YanıtlaSil
  2. İlla kendi kendine laf sokacaksın demi :) Ben de yazacaktım zaten yaşlanmakla ilgili çok az şey biliyorum gidin doziye sorun diye :) Sonra ayıp olur dedim yazmadım, ama sen illa "kaşınıyon, kaşınıyon" :)

    YanıtlaSil