16 Mart 2010 Salı

Serbest Çağrışım-1

*Canım yazı yazmak istiyor birazcık kafanızı şişireceğim kusuruma bakmayın.
*Mor bir çakmağım var artık, hiç mor çakmağım yoktu iyi oldu.
*Bir kaç bira içmek istiyorum, sesimi duyan var mı?
*Şimdi kalkıp abimlere gitsem, çıkıp çarşıyı 3 kez döneriz.
*Sürekli birşeyler hakkında konuşuruz ama hiç birini hatırlamayız sonra, bildiğin boş muhabbet.
*Param bitiyor.
*Bu ay her zamankinden de hızlı harcadım paramı. Blog bana para bul lan allahsız!
*Şimdi dışarıdan geldim. Nefret ediyorum böyle şuursuz havalardan.
*Montumu giysem bir türlü giymesem bir türlü.
*O değil de dün gece dışarıya atkı-bere sıkı sıkı giyinip çıktım. Dallamanın birisi önümden tişörtle geçti. Yuh diyorum.
*Uzun zamandır poker oynamıyorum ya ben.
*Yazdığım şeyleri sıralamak için "*" simgesini kullanıyorum, daha farklı birşey mi bulsam...
>Birkaç satır da bununla yazacağım.
>Eyvah Eyvah'ı izledim dün. Güzel bir film. Öneririm.
>10 km kadar yürüdüm dün. Sebepsiz. Öneririm onu da.
>Adrenokortikotropin. Ben bunu tek hamlede zorlanmadan söyleyebiliyorum.
>Atrioventriküler de diyebiliyorum.
>Ufak çaplı bir ödülü hakediyorum bence.
>Sağlıksız besleniyorum son günlerde. Eskiden özellikle kahvaltılarda "hayvan" gibi yerdim. Saat 6 oldu iki tane açmayla duruyorum. Sürekli çay.
>Uzun zamandır boyoz yemiyorum ben yaa.
>Annem "Alo" diye mesaj attı şimdi. Bu ne demek biliyor musun? Çay suyu koy, eve geliyorum.
>İki üç yıl önce bugün liseler arası satranç turnuvasına katılmıştım. Dokandığın taşı oynamak zorundasın kuralı yüzünde elenmiştim. Katıldığım ilk ciddi müsabakaydı.
>Müsabaka, bunu da söyleyebiliyorum bu arada :)
>Gerçi o o kadar da zor değil ama.
>Google'a serbest çağrışım yazınca alakasız alakasız resimler çıkıyor. Aralardından en alakasızını sizler için seçtim.
>Bu eleman belki ünlü bir grubun gitaristidir, ben çıkartamadım.
>Konu serbest çağrışım olunca, bir önceki cümlede "grup" sözcüğü de geçince. Hey töbe mastam!
>Hey töbe mastam nedir bilir misiniz? Annanemin kendine has cümlelerinden birisidir. Küçükken teyzelerimden birisi mi ne söylüyormuş...
>Hokus pokus derdi bir de teyzem bana. Küçükken evlerine giderdim. "Git artık evine hadi hokus pokus" derdi. Gönderirdi beni. Tuhaf bir teyzedir zaten kendisi, beni şakayla karışık kovalar iki üç gün gitmezsem de "Mert neden gelmiyor gelsin kakışalım acık" gibisinden cümleler kurardı.
>Geçen gün telefonumu ısırdım. İki üç kez duvara iki üç kez yere çarptım. Kırılmadı. Tuttum ısırdım camı patladı.
>Sinirlenmiştim bir şeye de hatırlamıyorum. Zaten sinirliyim, bir de kalkıp telefon bana hareket çekerse ısırırım!
>Dün gece koruluğun tuvaletinin fotoğrafını çektim hangi akla hizmet bilmem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder