29 Mart 2010 Pazartesi

Serbest Çağrışım-3

*Merhabalar, suskun blog yazarı Mert birşeyler yazmak istiyor ve yine yazacak hiç bir şeyi yok. Çok monoton bir hayatı var.
*Geçen gün araba kullandım. İlk araba kullanma girişimimi burada yazmışmıydım hatırlamıyorum. Taslak olarak mı kaydetmiştim yoksa serbest çağrışımların birinde bir kaç cümleyle anlatmış mıydım hatırlamıyorum.
*İlk denemem arkadaşımın arabasında oldu, arabayı kaldırmayı beceremedim.
*Ehliyet kursundan arayıp "kursa gelsen de gelmesen de kurs ücretini ödeyeceksin ulan" dediler geçen gün.
*Madem ödüyorum gelirim kursa dedim, çok mantıklı demi?
*Madem kursa gidiyorum, öğreneyim ulan araba süremesini dedim.
*Geçen gün babamın arabasıyla ilk kez araba süremeyi başardım. Çok zevkli bir şey. Artık arada bir arabayı alıp "sürüş talimi" yapacağız.
*Bu saate kadar "The Big Bang Theory" isimli diziyi izliyordum.
*Üçüncü sezona başladım.
*Geçen gün Sait Faik Abasıyanık'ın "Semaver" isimli hikaye kitabına başladım.
*Bunca zaman neden böyle bir kitap alıp okumadığım için kendime kızıyorum. Okuduğum en iyi hikayeler. "Meserret Oteli" isimli hikayeyi özellikle beğendim. Kitap daha bitmedi kimbilir neler neler var daha içinde.
*Yağmur var dışarıda. Herhalde son yağmurlardır. Nisana girmek üzereyiz. Belki nisanda da yağar bir kaç gün. Ama havalar baya ısındı.
*Evet havadan sudan yazıyorum, ne var!
*Çaycı aldık geçen gün eve. Artık eskisinden de fazla çay içiyorum. Ama kireçli içiyorum. Çeşme suyu kötü ya. Damacanadan koyalım suyu diyorum, anam itiraz ediyor. Oradan mı kısacak anlamıyorum. 19 litresi 3-5 lira olan bir şey...
*Dizi izleyeceğim derken belimi acıtmayı başarmışım sanırım. Ayaklarımı duvara dayayarak vücudumu geri atıp izledim diziyi. Uzun süre öyle kaldığımdan herhalde, belim ağrıyor.
*Şimdi bir uyku çekmek var.
*Uyku yok.
*Çok geç kalkmak istemiyorum. Erken yatmayı da kesinlikle istemiyorum.
*Az uyumalıyım, onu da başaramıyorum, camış gibi uyuyorum.
*Aylaklık zor iş a dostlar.
*Olay sarpa sarıp tekrar "ıkına sıkına çağrışım" a dönüşmeden bitiriyorum bu yazıyı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder