23 Mart 2010 Salı

Serbest Çağrışım-2

*Merhabalar.
*Avatar'ı izledim. Çok beğendim.
*İki üç gün "avatar avatar" dolanırım ben artık.
*Annemin Jake Sully için yaptığı yoruma koptum ama. "Aha karı köylü çıktı bu"!
*"Karı köy" den kasıt Omatikaya!
*Bugün evde sekiz adet dişi vardı. Bir de ben vardım. Önce çekingen durdum öbür odada takıldım, gitar çaldım falan. Sonra inimden çıkıp teyzelerle sohbet ettim. İnsanlarla etkileşim...
*Kaç gündür yıkanmıyordum, kadın geldi kafamı elledi, yazık lan :) Sonra gidip ellerini yıkamıştır garanti.
*Sigaranın içine "sıfıryedi" uç sokunca kül dökülmüyor gibi bir şeyler duymuştum. Denedim az önce, uğraşırsan düşüyor külü. Mitbastırs mıyım neyim?
*Pizza yedim bugün. Annanem de yedi pide sanarak.
*Paramı almama yirmi gün gibi bir şeyler var. Çok var çook...
*Paramı bitirmeme yirmi beş gün gibi birşeyler var. Çok var çook!
*Parasızlıktan saç uzatmak.
*Bir aralar saçlarım uzundu. Gözüme falan giriyordu. Hatta çekiştirince ağzıma giriyordu.
*Bakkala girdim, iki ekmek beş yumurta almışımdır garanti; amca para üstü uzatırken "buyur kızım" dedi.
*Koşa koşa berbere gittim.
*Küçükken rahmetli dedem beni berbere götürürdü. Cafer Abi'ye. "Talebe tıraşı" derdi. Üç numaraya vururdu Cafer Abi... Zor günlerdi zor.
*Birinci sınıfın bitiminde müsamere düzenlenir ya, ben kendi müsameremde Kel Oğlan'ı oynuyordum. Tıpış tıpış berbere gidip üç numaraya vurdurmuştum saçları. Üstüne bir şapka. "Ben bir garip Kel Oğlan'ım..."
*Cafer Abi bomba adamdı. Terbiyem bozulduysa -ki bozuldu- orada bozulmuştur. Neciydi bilmiyorum ama müşterileriyle sürekli siyaset konuşup sağlam söverdi.
*Şimdi görüyorum Cafer Abi'yi sokakta, bıraktı berberliği belediyede iş bulmuş.
*Küçükken arkadaşlarla, konu nasıl oraya geldi bilmem ama, babalarımızın mesleklerini sormuştuk birbirimize. Bir arkadaşım, "Benim babam belediyede fen işlerinde çalışıyor" demişti. Ulan benimki öğretmendi. "Fen İşleri" diyince etkilenmiştim ben, vay anassını diye.
*Anafor ne demekmiş öğrendim. Bİldiğin girdap ulan! Çok şarkıda geçiyor o sözcük, üşenmedim aradım buldum ne demekmiş.
*Teoman'ın Saat 03:00 isimli şarkısında geçiyor mesela. Seviyorum o şarkıyı.
*O değil de Neytiri'yi filmde oynayan kadını gördüm, hayal kırıklığına uğradım. Neytiri daha güzel o mavi haliyle. Ben alırım Neytiri'yi nikahıma.
*Bu gece artık uykumu düzene sokmayı düşünüyorum. Bu ne ya ikide üçte yatar oldum...
*Uyku yok bana bu gece. Bir kaç tane yazı yazarım belki. Feci kafa şişireceğim anlayacağınız.
*Kimin kafasını şişiriyorsam sanki.
*Cimbom yenilmiş yaa.
*Bursa şampiyon inşallah.
*Yani Cimbom olamazsa Bursa olsun, severim Bursa'yı. Terminali de güzeldi :)
*Yazı şu anda itibaren serbest çağrışım olmaktan çıkıp ıkına sıkına çağrışım olmaya başlamıştır.
*Bitireyim en iyisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder