9 Mart 2010 Salı

Şeybey

Bu blogu neden açtım?

Tam olarak sebebini bilmiyorum. dozilog'u kişisel yazılarımla boğuyorum galiba, sanki daha fazla teknik bilgi içeren bir yer olması gerekiyor oranın ama ben içine sçıyorum gibi geliyor.

Açtım işte.

Hesap mı vereceğim gugıl açabilirsin diyor. Açtım.

Şey Bey'i tanıtayım sizlere. Kahpe Bizans filmi. Süper Gazi'nin üç oğlu olmuştur. Birincisine Yetişbey ismini verir, ikincisine Gevurbey. Sonuncusuna isim vereceği sırada tıkanır. "Senin de adın şey olsun. Şey Bey olsun. Hıh Giderbey olsun" gibi bir cümle kurar. Anlatınca o kadar komik olmuyor biliyorum. Ama izlerken gayet komikti. Şeybey!


Geç gelen bir düzeltme:

Daha önceden yazmış olduğum yazılar, bilmem ilginizi çeker mi ama, http://www.dozilog.blogspot.com blogunda, "abi ocağında" bulunmaktadırlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder